josefineelisabeths

HAPPINESS IS NOT A DESTINATION. IT IS A WAY OF LIFE.

Kategori: Allmänt

Loveu!
Har nyss kommit hem efter att ha gått på stan med Maja, :) jag köpte en svart halsduk, för alla mina försvinner hela tiden.
Men igår som hade vi fys träning 15.30-17.00 och sedan efter så for jag hem och duschade osv, sen kom Maja runt 18.00 och då började vi med att dunka vinnarlåtarna av idol och höll såklart på Robin som snubbla på mållinjen, men amanda var bättre igår men innan idol började så gick vi ner till kvantum och handlade go saker och sedan gick vi direkt till pizzerian och köpte pizza så då åt vi pizza hemma hos mig till idol, men vi tyckte det var kul att titta på idol endå fast amanda vann, felet tv4 gjorde var att dom pratade mer med amanda efter varje framträdande och visade bilden på henne flera gånger men inte Robins, det var säkert ojämnt med rösterna enda fram till programmet började, har kanske något med det,  men aja nu är ju vinnaren korad i alla fall, sedan så fortsatte vi att dunka musik ( vinnarlåtarna )
och snackade lite och fixade min nya blogg ( alltså denna blogg ) men den är inte riktigt färdig än, men snart så.
Men senare så ska jag kanske på UH med Elin och Julia, eller så far jag till syrran och simon och ser hockeyn, är inte lika roligt att kolla på matcherna längre måste jag säga, men skriver mer senare och kommer fler bilder sen igår/idag, ha en trevlig kväll!
PUSS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: