josefineelisabeths

sometimes you have to show your friends how much they mean to you

Kategori: Allmänt

Nu gör jag ett inlägg enbart för en vän, att kunna känna att antingen gör vi den hära grejen tillsammans eller så står båda över osv, det känner jag inte ofta att jag har med någon, men det finns en vän som jag har som verkligen får mig att tänka om, gör hon inte denna grej så vill faktiskt inte jag heller. Antingen går vi in för det tillsammans eller står vi helt enkelt över.
Jag tror inte att hon förstår hur fin och snäll hon är och allt det dära, ibland känner jag att man visar för sällan för sina vänner hur mycket dom egentligen betyder för en, och jag ville bara skriva dom hära raderna och hoppas att hon ser vad jag har skrivit och verkligen tar åt sig, du är en underbar vän och låt ingen trycka ner dig eller trampa på dig eller köra över dig, du är stark och gå efter ditt hjärta vad det än handlar om. Jag tyck om dig vännen min! :)
PUSS & KRAM / Jossan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: