josefineelisabeths

1 9 e m a j 2 0 1 2

Kategori: Allmänt

Hejsan. Ja jag erkänner, jag är sämst på att blogga, jag vill så mycket med min blogg men det blir inge bra av det alls, Just nu sitter jag i köket i Nyköping hemma hos Michelle, och lyssnar på Molly Sandéns Why am I crying Acoustic version, mycket bättre än vanliga versionen. Just nu är jag allmänt less på det mesta... jag vill hem , jag saknar min lilla syster och fotbolls laget och framför allt Noor, tomt utan alla er, jag trodde att jag var redo för denna resa men efter lite väl mycket uppförs backar så valde jag att komma hem ett tag, Stockholm finns ju som sagt alltid kvar. Så jag reser hem antingen idag (lördag) eller i morgon. Ska försöka hinna med så mycket innan jag åker hem, hämta mina fotbolls grejer på fotbolls arenan och säga hejdå till laget och tacka för allt men jag kommer spela där när jag flyttar tillbaka :) också ska jag packa det sista och sen åka till bussen och åka hem, Nä nu ska jag lyssna på musik och se två avsnitt av Revenge och sen försöka sova en stund i alla fall.. vi hörs mina fina läsare. xoxo

Kommentarer


Kommentera inlägget här: